ONSDAG OCH JAG VILL SOVA !

jobba idag med då fast jag skulle vara ledig men chefen fråga om jag kunde jobba så då säger man inte nej !
Igår iaf va den segaste dagen nånsin !!! tror vi bara hade 4 pat på hela kvällen men 2 av dom åkte snabbt igen så där satt vi timme in och timme ut ! blir så segt när man inte har nått o göra, hoppas de blir full fart idag iaf !

Igår skickade Katta sms till mig för första gången på as länge så de va roligt men jag kunde inte svara förns på kvällen :( hon veela att jag skulle följa med henne ut till hedesunda och åka weakbord med hennes bror och grabbarna ! typiskt, verkar ju skit roligt men vet inte om jag skulle våga :P hahaha. fast vi bestämde att vi skulle boka en annan dag när jag va ledigt :) ska nog få med mig alla att åka ring också :P mindre läskigt, haha !

ajja snart är det ju midsommar och älsklingen ska ut till hedesunda först och käka hos Eva. Jag bestämde sen förra året att jag skulle vara i stugan eftersom jag va i hedesunda då. Så jag trodde han skulle med men neee. så jag skiter i honom.. lite besviken blev man för vi va faktiskt hos hans föräldrar förr året så då trodde jag han skulle ställa upp och vara med mina de här året.. ajja honom behöver inte jag då , har ju min famlij <3 vi ska åka båt bara den blir klar då :D  ajja han börja iaf gnälla om att han inte får ta snaps på midsommar för han har ju bilen och SNÄLL som jag är så erbjuder jag mig att skjussa ut honom och hämta honom sen för att han ska få dricka sina jävla snaps ! asså jag är sån jävla bra tjej så ni anar inte, tror inte N gör de heller men va gör man inte då ? fast han svikit mig !

Ne ni nu ska ja ut och lämna tillbaka skorna jag beställde hem !
Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0