MYS SOM BÄST !

Har varit på CG och handlat, mums vilken god mat ! Feta ost sallad , kött och potatisklyftor med tzatziki & stark bea ;) ! Trocadero också, ofcourse ! Senare blir det mys i sängen med min allra bästa, vi ska titta på massa filmer, eller 2 vet jag iaf. Haha ! Remember Me med den otroligt snygga Robert Pattinson sen blir det The Bounty Hunter med Jennifer Aniston & killen som jag ej kommer ihåg namnet på ! Det är iaf en komedi som handlar om att hennes x vill ha in henne i fängelse va jag fattat :D Remember me är väl en romantisk film, skit samma . Bara Robert är med så tittar jag, hihi !

Så blir en riktigt jävla myskväll som vi 2 alltid har tillsammans <3 !
ska t.o.m låta honom bli killad :) måste visa att jag uppskattar och älskar honom ;D ! min underbar lilla grisfis som är bäst på denna jord <3 !  så FRUKTANSVÄRD glad att jag har min underbar pojkvän!!!

Och jordgubbarna ska vara på plats också, wiiie !

NEHEEJS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0