MIN STORA KÄRLEK

va skulle jag göra utan dig älskling ?!
sån jävla tur att vi har varandra just nu ! <3
jag behöver ingenting , bara jag har dig !
Du betyder allt för mig, du är mitt liv <3
du gör mitt liv till nå bra , du ställer ALLTID upp , spelar ingen roll om du är flera mil ifrån mig eller om du håller på me nå annat ! kan även prata om allt med dig.  du är helt jävla underbar !! Du skyddar mig i vått & torrt !
du får mig att skratta när jag är ledsen :) du är precis allt för mig !! :D
du är min underbara pojkvän & min bästa vän !!

är så glad att jag inte gav upp hoppet om dig och att jag fortsätta att kämpa om att jag skulle ha dig :D för nu är det vi två , föralltid <3 !

Jag älskar dig hjärtat <3




Some people wait a lifetime
For a moment like this
Some people search
forever
For that one special kiss
Oh, I can't believe its
happening to me !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0