MARDRÖMMAR

Asså varje natt och flera gånger under natten drömmer jag jämt mardrömmar och det är helt sjuka drömmar också ! Som inatt så blev jag placerad i ett stort slott högst uppe i tornet. Jag skulle snabbt klara mig ut genom att komma längst ner i slottet tillsammans med hundra andra som va där. Men i hela slottet va de placerat ut fällor och hitler soldater som skulle göra allt för att döda oss. dom flesta fick halsen avskurna, blev av med en kroppsdel, skjutna, torterade genom att dom hade en osthyvle och hyvla bort all hud, m.m. och jag fick göra om de där slottet tusen ggr och jag såg alla tortyer med en meters avstånd typ. och man fick kämpa och kämpa men kände sig helt fast ibland. Tillslut när en liten grupp kom längst ner blev vi indelade i 2 grupper och den stoldaten som bestämde om allt bestämde att min grupp skulle dö såklart, så vi fick ett tuggummi och tugga på som vi tillslut börja spy av , fler ggr och tillslut så gick luften ur oss saktsa, och det va så jävla äckligt !!! så jävla sjuka drömmar !!!! och de är jämt såna här drömmar jag utsatts för ! sen efter jag hde vaknat vela ja inte somna om för jag visste att de skulle bli en fortsättning eller en annan hemsk dröm och såklart blev det ju. Jag skulle ta studenten samma dag men på morgonen så satt pappa och mamma i köket brevid varandra fast pappa satt längst in vid fönstret, jag gick förbi köket lite snabbt för skulle kkläm på mig och samtidigt säger jag hej och tittar in, då ser ja att pappa håller i mammas arm och vinkar åt mig och mammas huve bara hänger neråt, men sen va de inge mer med det, jag och pappa gick ner för han skulle skjussa mig till skolan , då skriker han : MAMMA ÄR DÖD ! och börjar stor böla, och självklart jag med. han hade lagt henne i bagageluckan och öppnade den och jag fick se henne, och de va så hemskt för det va så verkligt!!!!!!!!!!!!!!!! sen fortsatte drömmen med våran vardag , min och pappas , men vi bara grina och va ledsana och vi bad att hon skulle komma tillbaka men vi visste att hon inte skulle ! asså de går inte och förklara hur hemskt det verkligen va men ni kanske förstår sjävla ! vill aldrig någonsin att min mamma och pappa ska dö för kommer aldrig klara med utan dom <3 ! usch, vaknade av att jag hade grinat och skickade iväg ett sms till mamma direkt och fråga om hon levde och fick tillbaka att hon gjorde det, blev så hemskt lättad fast jag vaknade upp och visste att de va en dröm .. men va tvungen att verkligen vara 100 % säker !

ajja sånna här drömmar fast mest den första med mord och torty och sånt är min " nattvardag " och jag har sen en tid inte velat sova för jag orkar inte drömma sånt här. Man blir ju så jävla störd i sömnen så jag får knappt ut nått av att sova känns det som ! Jag är orolig när jag ska lägga mig och tänker när jag blundar att jag INTE ska tänka sånt. men va gör jag inte ? En annan vanlig dröm är att Niclas gör slut eller är otrogen mitt framför ögonen på mig, och är skit kaxig och hatar mig . När jag vaknar ur dom så börjar jag stört grina och niclas måste trösta mig och förklara att det inte är så ! de är så jobbigt !!!! 
Kan man få hjälp med detta tro? Googla och då  hade någon sömnexpert gjort nån undersökning om att dom som oftast har mardrömmar har hjärtproblem.. Men jag är ju så liten :( ? 

ajja hoppas de här går över men de tvivlar jag på ! 

Kommentarer
Postat av: annica

fyfaaan så jävla äckligt med såna drömmar, drömde att jag blev skjuten i halsen och jag vaknade inte utan jag bara låg där och dog :O man bara kände hur typ blodet och luften bara gick ur en. Drömmer också att folk blir torterade sådär med, vafan kan det bero på? :O

2010-06-19 @ 14:52:00
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: mamma

men lilla vän för det första ska du kanske sluta med att titta på en massa skräck filmer som du tydligen "älskar". inte undra på att man får mardrömmar av sånt. Börja titta på komedier istället så kanske du vaknar av ett gott skratt istället. kram kram mamma vet bäst ;))

2010-06-20 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0