LYCKLIGA DAG

Vaknade av att 2 bygg killar står på våran veranda utanför sovrummsfönstret och jobbar ! huum, jag som bruka slänga av mig täcket , men då gjorde jag iaf deras dag :D ajja idag är det torsdag och vi ska packa oss till stugan, WIIIE !:D har mkt mkt mkt att göra ! Älsklingen tog ledigt 2 timmar idag så han slutar nu kl 2 för att han vill vara med mig, han är bäst, så bäst !!! mysa lite först sen ska vi fixa ! oh inte glöma och köpa tv antenn så vi kan se på tv i vårat lilla hus  :) !

idag ska jag även gå igenom tusen affärer tills jag hittar min milk-slice från kinder !! de står på reklamen att de ska finnas i kyldisken, MEN FINNS INGEN JÄVLA STANS i den här skit stan, eller SKIT AFFÄRER !!!!!!!!!!!!!!!

 förresten har ni smakat MAX's lyxshake?!?! Den där med bär är ju helt okej, den skulle vara skit god om de inte fanns hela bitar i. Men choklad shaken, FYFAN VA GOD DEN ÄR !!!! ojoj, den är helt värd 30 kr , den ska jag köpa idag oxå, muumms !

Ha en bra dag i stan ni, bland asfalt och betong ! ;D
själv ska jag vara vid havet , i gräset och ha så jävla roligt :D

ÅH polisen ringer mig tusen ggr om dagen !! först på dolt nr sen på ett mobil nr så jag skicka ett sms för visste inte att de va dom då så jag skickade och fråga vem de va , fick tillbaka : polisen. Vill ha kontakt med dig snarast !
MEN JAG VILL INTE , sen ringer dom niclas och frågar vart jag tagit vägen. Ge upp nu, ja vill inte !

nu kmr min sötis snart :D hej !


Om de är nån som vet vart dom är så säg till mig :D

Kommentarer
Postat av: Carro

de finns på coop i övik iaf ;p haha

2010-06-03 @ 15:00:38
URL: http://caroliinestankar.blogspot.com
Postat av: sofie

Den har vi på willys ;)

2010-06-03 @ 18:22:46
Postat av: J

de finns på coop fjällbacken vid posten ;P och vi har dom även hos oss :P

2010-06-03 @ 21:38:49
Postat av: Anonym

gud vad du skriver om mat,godis och snask HELA tiden.. hungrig tjej:D

2010-06-04 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0