LOVE THE WAY YOU LIE



Japp den ska jag ha , så är det bara !
2000 kr , skattad & besiktad. Haha , så jävla pinsamt men känner att jag MÅSTE ha en egen bil nu. Blir så trött på att vara fast här hemma jämt.

jaja igår låg jag upp till 4a på natten och kollade på film sen vakna jag halv 10 av att sötis Gabbi skicka sms. Sen har jag bara suttit framför burken och tv. Funderar på att laga lite mat till söta mig, men orka ! Vill även färga håret ljusare, slinga lite mer. Kanske ska fråga Nina om hon vill göra de på mig... Sen tänkte jag lägga ut pengar på att gå till frisören så dom får hjälpa mig. Sist jag va hos frissan va 2007 men då färgade jag bara håret, skulle ALDRIG gå till en frissa för att klippa mig för dom lyssnar inte alls på hur mkt man vill att dom ska klippa. så icke ! Senaste jag färgade håret hos frissan iaf blev ju SKIT snyggt så funderar starkt på't ! Just nu håller jag på att försöka spara ut håret för de har ju varit så äckligt jävla slitet sen blonderingen jämt och ständigt så senaste jag färgade håret  hemma va någon gång i februari. Duktig ja :D men de ser inte så hemskt farligt ut nu med utväxten, har slingor i så de ser helt okej ut :)

och  måste säga att det är ganska drygt att ha 3 katter , dom ska leka och bråka och låta hela tiden ! just nu ligger alla tre ihop här brevid mig i sängen men snart kommer dom va helt galna som dom brukar vara, ingen lugn stund här inte. men dom är ju så jävla söta och gosiga när de väl gäller ! Men snart eller i helgen ska leffe hämta Zally och ha henne i Hedesunda så hon får vara ute jämt som hon älskar , för här får mina kissar inte vara ute på kvällarna och helst inte när det blir mörkt för då vill ja ha dom inne, haha vet jag är nörd !

ah nu vet ni de, måste gå, tjiiing !
Bjuder på en gammal bild, eller rättare sakt på min självaste 18 års dag :D !!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söt bil :) Nästan i samma liga som min ;)

2010-06-14 @ 14:27:34
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: i

haha jasså, va har du för bil då :D ?

2010-06-14 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0