HJÄLP MIG SOVA


Kan inte sova så jag tänkte skriva en rad och bjuda er på denna härliga låt !

Sitter mest och funderar på Peace and Love, det är liksom om 13 dagar. Fan jag är nervös.. Sova i tält bland alla människor man inte har en aning om vilka det är , och så är jag hemskt rädd att man skulle tappa bort alla. Då skulle jag direkt ringa till Älsklingen så han fick komma till mig !  Men tror innerst inne att det kommer bli riktigt jävla roligt också!!!! 6 brudar drar iväg på morgonen på torsdagen, pumpar musik i bilen och ölar på som fan :D
Kommer nog bli 3 dagar man aldrig glömmer ! oh nu blev jag sjukt taggad ist, men de bra ! Ska ju göra massa skivor så behöver men massa tips på musik, sommar musik, svensk musik, party musik ! Så bara att höra av sig om ni vet nån riktigt bra som ni tycker jag ska ta med på skivorna !

Kanske ska försöka sova ? jobbar imorgon, slutar 22 :(, då blir det att hämta syrran och åka ut till stugan , hämta DVDn , hyra film och mysa hos mamma och pappa i stan då dom är i sthlm ...
åååh så får jag ju inte träffa min älskling förns på lördag nu då :( , kmr sakna honom SJUKT mkt !!!!! min lilla plupp <3


KOM IHÅG, BARA 13 DAGAR KVAR :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0