BMW IS IDA's STYLE

Hittade min drömbil på blocket, ( bilen nedanför ) . Jag VILL ha den och jag ska HA den. Kanske inte precis just den, men en Bmw 320i coupé ska jag HA iaf :D så snygg eller hur, muuummms ! Om killen köper våran bil på torsdag så ska jag flörta lite med älsklingen om att köpa den här, hoppas den är kvar dårå men det tvekar jag starkt på, men hoppas! Bara tona rutorna i bak så är den komplett.




och alla som undrar så är det såhär:
När jag skriver att jag ska köpa vissa saker så är det JAG, Ida, som ska köpa det och INTE Niclas. Och när jag skriver att jag ska köpa saker så betyder inte det alltid att jag ska köpa det idag eller imorgon. Det kan ske om 1 vecka eller 10 år. Så nu behöver ni inte ringa och fråga varje gång.
Och nu menar jag också som dyrare saker, som hundar, bilar, resor m.m. !


Kommentarer
Postat av: Melvinhelen

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-06-27 @ 11:07:24
URL: http://melvinhelen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0