PINIT

HAHAHA jävlar vilken bra sjuksköterska jag är eller hur :D ?

inte ens för att jag har gått i högskolan för det men kan ju vara de ändå  ;)

måste ju svara på min kommentar ja fick om att jag är en sjuksköterska och om att jag är otrevlig och gör så att mina patienter blir livrädda för mig, dom sjävla och tydligen gör jag så att dom blir livrädda före deras operationer fast jag inte ens träffar dom FÖRE dom opereras , haha de är skrattretande !

SVAR : för det första så är jag INTE sjuksköterska så ta fram sann information först haha :D och sen är jag inte ett dugg otrevlig mot mina patienter och eftersom du vet de så bra varför kan du inte stå för det du skriver dårå ? och eftersom du inte kan de så tar jag inte åt mig för det första så vet jag att jag är en snäll och omtänksamm människa och speciellt på mitt jobb och för de andra så kan du inte skriva vem du är så då tar jag det som du inte vet ett skit heller :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grejen är inte VAD du är, utan hur du är.

2010-07-23 @ 17:18:31
Postat av: Anonym

HAHA först påstår du ju en massa som du inte har en aning om sen ändrar du dig.. Rolig liten prick du är :) men du vet ingenting om mig och du är så jävla feg som inte vågar stå för det du skriver så tro inte att jag tar åt mig om vad du skriver :) du har inte varit en patient här heller så kom inte och säg hur jag är på mitt jobb. ha det bra :)

2010-07-23 @ 18:00:44
Postat av: Anonym

tydligen tar du åt dej eftersom du måste skriva ett helt inlägg om de? :) och jag känner dej bättre än du tror och har varit närmare dej än du tror också. o nej de har jag inte. men de räcker med vad jag såg när jag besökte en anhörig.

2010-07-23 @ 20:31:13
Postat av: Anonym

haha okej :) ja men folk kan ju ta den annorlunda så därför skrev jag :) och jag kan säga dig att ja inte haft någon här som jag känner eller vet vem det är och dessutom får knappt anhöriga komma hit :) och dom enda jag känner i valbo och som känner vet jag vilka det är :)

2010-07-23 @ 21:27:19
Postat av: Anonym

de har inte slagit dej att någon av dom du känner där oxå har folk nära sig som vet vem du är?

2010-07-23 @ 22:30:41
Postat av: Anonym

nejj :) men du verkar ju inte ha nå liv som sitter här och gökar hela dagarna ! :)

2010-07-23 @ 23:26:19
Postat av: Anonym

men nu ändrar du dig igen du sitter ju och säger att DU har sett hur jag är på jobbet :) kul att du gillar min blogg iaf

2010-07-23 @ 23:27:14
Postat av: Anonym

herregud. läs mellan raderna så kanske du fattar nåt.

2010-07-24 @ 00:17:27
Postat av: Anonym

" men de räcker med vad jag såg när jag besökte en anhörig. " vet inte om du har tappat minnet men jaja. haha . det är roligt att du har en sån fantasi men du måste verkligen lära dig behärska den så de inte blir fel alla ggr :)

2010-07-24 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0