NICE NICE NICE PEOPLE

Hemmaa efter 3 dagars festande från peace and love , va jävligt roligt och en upplevelse lär ja ju säga :) mysigt också !

ajja till de jag tänkte skriva om.. Niclas ringder mig på fredan och säger att Zach är borta, han brukar inte sticka iväg och just då börja byggarna ställa ut containrar och stolpar och trä över allt på marken så ja trodde han va platt typ :( men ja gjorde massa lappar idag på jobbet och skulle försöka hålla hoppet uppe. Så när jag sätter upp sista lappen så säger grannarna 2 hus  från oss om vi tappat bort en kattunge och de hade vi ju :D och dom hade haft Zach i 3 dagar och han mös med dom och skrek när han vela in , mysiga lilla fisen då ja saknat och varit orolig över :( !! så jävla tur att man har snälla grannar måste ja säga !!!  :D dom borde få en peng egenlingen :) !

ja och älsklingen va ju på bio idag eller först fika vi på coffehouse by george, så mysigt :) sen blev det nyaste twilight :D OH VA läcker han är men jag blev faktiskt irriterad över den där jävla jacob som tjatar hela jävla filmerna när hon säger att hon inte vill !!!!!! han är så jävla ful!!! det är Edward som är stjärnan i filmen och honom hon ska vara med och hoppas de slutar så , hatar jacob !!!! BLÄ men annars va filmen super :D spännande. och jag vill ju så gärna att Niclas ska bli en vampyr nu, muumma :D

ne mys time nu , tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0