FÖRVIRAD

Ja jag vet inte alls hur det ska bli ? Vi är sura och gnälliga på varandra hela tiden.. Han är inte längre den niclas jag blev kär i heller och det är det som gör så fruktansvärt ont! Jag har ständigt ont i magen , så där ont som man får när den man älskar gör slut med en.. Jag känner att nått är fel och han verkar inte förstå nått eller inte bry sig hur jag känner.. Vet inte inget längre ! Älskar han så äckligt jävla mycket och han är mitt liv men kanske inte ändå , trodde aldrig att det skulle bli såhär mellan oss . Vi verkade vara det perfekta paret ju.. Men skenet bedrar , tro mig :'(

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vad händer:( ? Det låter i alla fall skit kul med crusingen!!:)

2010-07-08 @ 23:56:58
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0