ÄNTLIGEN !!

Gick upp 6 imorse och åkte till jobbet . Va väldigt längesen ja var på vallon och jag trodde att ja skulle längta tillbaka och inte vela jobba på sjukhuset längre för man har kommit alla så nära på vallon ju men när jag kom dit kände ja att jag är så glad att jag har jobb på sjukhuset och vill verkligen jobba där och inte komma tillbaka till Vallon... Visst så kan ja jobba någon gång där ibland , inga problem ! men aldrig gå på schema igen , BIG nono. De enda ja saknar där är personalen, nattperonsalen ! ajja gick ju bra idag iaf och jag är äntligen hemma :).

Igår när ja va på sjukan o jobba satt jag framför deras hemsida och kolla och såg att man kunde anmäla sig som timvikarie där genom att skicka in CV och peronligt brev så skulle dom höra av sig om dom vill ha en men jag bestämde mig för att ringa och kolla om ja måste skicka in eftersom jag redan är där och jobbar.. ajja ringde iaf och hon fråga hur länge ja hade jobbat på sjukhuset och då berätta jag att jag började i maj och innan dess har ja bara varit på äldreboende sen studenten ! Efter det frågade hon vart på sjukhuset ja jobbade och då svara jag UVA. då blev hon tyst och frågade om ja hoppade in där i maj utan att ha jobbat på sjukhuset en längre tid, jaa sa jag och då sa hon : då måste ja få fråga hur fick du en anställning där.  ja men vadådå tänkte ja :P men frågade inte. Sen frågade hon bara om jag kunde sitta vak och om jag vela ha introdition på någon annan avdelning och det vill ja ju för att få jobba så mkt som möjligt :D så hon lät jätte positiv och glad över att jag ringde ! Hon frågade om hon kunde ringa mig i veckan så vi kunde prata mer och bestäma nått kanske och så skulle hon kolla över mitt schema så hon såg när ja va ledig och så :D ooh spännade va! hihi har ALLTID velat vara timis på sjukan :D så jag är så himla lycklig ja !!!

ne nu ska jag mysa med Ozzy i sängen :D <3 hej :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0