4 ÅR

GRATTIS MIN ÄLSKADE TEO <3 !!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du som skryter över att du är en så jävla bra sjuksköterska, du kanske ska ta och se över din personlighet en hel del. Känns som de viktigaste av allt är att vara trevlig mot sina patienter och inte bete sig så jävla illa så dom blir livrädda för dig, sina operationer och sig själva.. Skärp dig för i fan annars kan du dra åt helvete!

2010-07-22 @ 22:58:22
Postat av: ida

för det första så är jag INTE sjuksköterska så ta fram sann information först haha :D och sen är jag inte ett dugg otrevlig mot mina patienter och eftersom du vet de så bra varför kan du inte stå för det du skriver dårå ? och eftersom du inte kan de så tar jag inte åt mig för det första så vet jag att jag är en snäll och omtänksamm människa och speciellt på mitt jobb och för de andra så kan du inte skriva vem du är så då tar jag det som du inte vet ett skit heller :)

2010-07-23 @ 12:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0