VOLENTÄR

jadu va händer? ska väl gå till sängs nu snart efter Vakna med the voice.
somnade i soffan vid 23.00. vaknade en timme senare och va pigg ! då åkte man till Hanna och tittade på skräckfilm ! myyyyyyys ! jobbade även utan betalning, hur snäll är inte JAG då?! sen skjussa ja älsk till jobbet och nu är ja hemma.. va utanför radhuset nyss och snoka lite . det va kolsvart ! tänk om han redan flyttat ut ! vi täntke ringa honom o höra om vi kan få nyckeln av honom tidigare, hoppas han vill det !!!!!

nee nu blir det OBOOOOOOOOY ,muums ! utan mjöööööölk kan jag inte leva juuu. ne va drygt ja känner  att jag är idag ! oh just ja ! ska ju egentligen jobba idag 15-22. men Josse skicka sms till mig för nån dag sen och fråga om ja vela byta me henen så ja jobbar på onsdag kväll ist. javisst va skönt tänkte ja och skicka tillbaka men har inte fått nå svar ?! så hoppas hoppas hon går till jobbet idag.. jaja annars ringer dom väl och väcker mig 15 och frågar vart jag är nånstans ! vi får se.

puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0