UNDERBART

har jobbat inatt & deet va underbart ! Fick ju jobba med min underbara Hanna <3
fyfan va roligt jag har med den bruttan .. vi skrattar HELA tiden och bara babblar i mun på varan ,haha. T.o.m dom boende säger när vi kmr : oj va ni pratar .. haha !
nee men hon är helt underbar , min bara min vän , hihi..
skulle vi få jobba me varan när vi vill så skulle vi nog bara jobba .

ne ska väl sova snart ! men va tvungen att kolla på fejjan först..och alla bloggar. plus att jag har en glasbit i min söta lilla stackars fot, gör så ont ! men min Zeke ligger här brevid den och värmer den !

och så SAKNAR jag min Nicke så oerhört !!!!!!!!!! har inte sovit med honom på hela 2 nätter.. bläääää !!!

nee måste gå nu ja hej då !!!

snälla söta, HOPPAS HOPPAS Hanna ringer mig ikväll/natt !!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0