TISDAG

Igår va jag till Gabbis nya lägenhet som ligger 1 min ifrån min !
Känns som jag kmr gå dit GANSKA ofta , ( om dom vill ha mig där dvs. )
Dom kmr få fint i den lägenheten kan jag redan säga nu.
Men de bästa är ju att de är Gabbi som bor så nära mig, min lilla underbara tjej ! Känndes så roligt att träffa & vara med henne igen... Tänkte gå förbi där ikväll igen då vi kanske ska kolla på film, wiie !

ajja, just nu sitter jag här och väntar på att N ska sluta, vi ska åka till IKEA och kolla på matbordet vi ska köpa när vi flyttat , tänker absolut inte köpa de nu för de blir bara extra att bära då ! haha..
sen ska vi förbi min mamma för och hämta tröjan jag beställt åt N, ska knäppa kort på den sen och lägga ut den, superfin !


ne måste äta nå nu och klä på mig ...



Du öppnade dörrar som jag inte visste fanns, jag älskar dig mer än va du kan förstå !
Jag vet att du bär mig när jag inte orkar gå.. & sen du gav mig din kärlek så förändrades livet, brutalt !

Visst finns mirakel & för mig är det faktiskt du !
Och tänk att VI har funnit varan !

HEJSVEJS !


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gullig du är älskling:) du är det bästa som hänt mig!

2010-01-05 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0