TEOLEOLEY

Snaaart flyttar vi ju , inte så långt kvar eller !
Men har panik .. Vi ska ju få tapetserat i sovrum 1 & vardagsrummet av gavlegårdarna  men man måste ju beställa de och den dagen man beställt tapetsering av dom så är det från det datumet och 3 månader framåt som dom ska komma, någon gång där emellan .. Och det kan vara i mars - april någon gång.. och jag vet hut GG är .. dom kmr komma sista veckan ... och jag vill inte flytta in och tapetsera  när allt är i radhuset.. för vi har inte SMÅ grejer.. och speciellt inte i vardagsrummet och sovrum 1.  Kmr bli så att våran soffa tar upp hela vardagsrummet ju så när vi satt upp den och skruvat fast allt så kmr GG komma och vill tapetsera så då är det bara att " montera " ner soffan igen , men då är nästa fråga. vart ska vi ställa den då?! UTE ?! den är GIGANTISK ! och när vi monterat ihop hela hans 200 cm säng & sänggavel så kmr dom vilja tapetsera där också då är det bara att montera när den också och vart ska vi ha den då och hans 2 sängar ?! ååh blir så irriterad och stressad när jag tänker på de! så drf tycker jag att de är bättre om man gör alla 4 rum själv, kan garantera att de kmr gå mktmktmkt snabbare ! fast N HATAR ju verkligen att tapetsera men tror han gör de för mig och tror även att min idé va bra endå för han har inte sagt ifrån . Men om någon känner sig träffad att hjälpa oss i kanske en av rummen så får ni gäärna göra det !  om N tilllåter det för först sa han att han orka inte göra alla rummen och då gav jag den idén att fråga någon om hjälp eftersom han hjälper alltid ALLA ANDRA ! men då vela han hellre göra de själv , han är väl rädd att de blir fult om nån annan gör , ja vet inte ?! men om nån vill så varsågod och stig fram, vi behöver alla hjälp vi kan få.. lyssna inte på N , här är det jag som bestämmer, hihi !


och så MÅSTE jag till min Teoleoley snart. idag typ ! måste få pussa och dryga på min lilla kärlek <3
och förresten så kmr ju jag bo ännu närmre Teo sen när vi flyttat till Bomhus så då kan jag komma VARJE daaaaaaag ! wiiiiiie



Pappa & Teo <3


Kommentarer
Postat av: Teo

Jag vet inte om jag vill att du kommer varje dag, det blir sånt liv när du är här

2010-01-09 @ 09:42:31
Postat av: Anonym

hahahahaha de där är det tobbe smo skrivit o inte Teo för Teo ÄLSKAR när jag hälsar på :D

2010-01-18 @ 06:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0