TAPETER

Såhär har jag tänkt. Vi ska ju tapetsera 4 rum radhuset. Och i vardagsrummet & vårat sovrum vill vi ha fondvägg. Så det ska vi ju betala själva men allt de andra tapeterna får vi ju så då vill vi va så billiga som möjligt och ta från deras urval. Hitta en vit mönstrad jättefin i hallen och vitt i vardagsrummet och ljus brunt i sovrummet. Sen i köket vill vi ha en annorlunda färg som sticker ut så man inte har samma färgar överallt. Och så vill vi ha lite udda och mycket på samma gång.. Då hitta vi den här

Lila tapet med vita blommor eller träd. va de nu ska vara. Tycker den va mysigt och lite häftig men nu när jag måste välja taperterna imorgon så vet jag inte ? NI MÅSTE HJÄLPA MIG !men det finns ju ändå inte så mkt när man ska välja inom GG.  Måste även säga att i köket där vi tänkt ha den är det en vägg sen är det bara lite över dörren och över fönstret så så himla mkt blir det ändå inte? sen tänkte vi ha ett brunt stor köksbord med vita kuddar på stolarna, en vit lång hylla och en vit stor klocka. men va tycker ni ? snälla skriv en kommentar.

sen har vi ju vardagsrummets fondvägg kvar, ingen aning alls ?
Sovrummets fondvägg hitta jag nyss, SÅ JÄVLA SNYGG !
men kosta 700 kr / rullen så de kmr det ju inte bli men kan visa iaf, hihi !



hade jag fått den så hade jag definitivt köpa dom där xtremt snygga grön metallic krukorna på city gross, ojoj så snyggt det skulle vara !

måste sluta nu, internet kmr slängas av här efter 00.00 inatt så kanske inte kmr skriva på ett tag. Fast efter 00.00 kmr internet funka i radhuset men flyttar ju inte in förns i helgen kanske. Men tror jag kmr ta med mig datan när vi åker till radhuset och Nicke ska tapetsera , hihi !

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0