SUGEN

Har ätit tacos sen gick N tillbaka till K.. Jag orka in vara social idag känner ja , vet inte vrf? vill bara vara ensam känns det som.. och det har jag varit hela dagen ockås, hoppas de blir bättre imorgon..

nu tänkte jag iaf åka och köpa Chokladpudding, blev SJUKT sugen på de och jag har inte ätit de på åratals !
mm så mumsig ! sen ska jag sätta i en film och så blir de mysa själv för tror inte N kmr slita sig från Natzi Zombies på ett tag , han är sjukt besatt av de spelet.. haha..

nee men vi hörs säkert !


Kommentarer
Postat av: S.s

Alla behöver lite ensam tid, inget konstigt med de. Passa på att njut o bara ta hand om dig <3 <3 <3

2010-01-02 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0