ONSDAG

japp idag är det onsdag och min älsk är LEDIG ! WIIOHO !
igår va jag hemma hos min puma, vi spelade Wii, kollade på PH sen hjälpte ja henne med teorin till provet som är snart ! hon måste klara de nu så hon får skjussa runt mig, hihi men hon är jätteduktig så tror hon klarar det nu ! men ska nog få henne och göra klart hela boken först ! sen halv 2 gick jag hem, dom vela nog bli av med mig, haha ! stackars dom,

just nu håller älsk på att göra mat, och han har skärt sig i tummen ochblev så ynklig där ett tag, som karlar brukar bli . så sööt ! sen har han damp på Zeke fast de har han haft sen han öppnade sina underbara ögon. han bara skriker och skäller på min lilla bäbis fast han kan vara bra drygt ibland Zeke,.. Tycker de är hemskt konstigt för zixten ( zekes bror ) han är LUGN , klättrar inte på soffor, gardiner ,blommor ja allt ! som Zeke gör HELA TIDEN ! Zixten leker bara med sina råttor som man kastar iväg och Zixten kmr lungt och sansat tillbaka med råttan i mun och så får man hålla på som en liten hund ! och Zeke leker med våra fötter och verkligen bits o rivs .. inte bara på fötterna utan hela oss.. Zeke måste ha damp !!! verkligen 2 olika bröder, haha !

ne men sen efterr vi ätit tänkte ja att vi skulle höra av oss till min puma,! tkr så mkt om o vara me henne, min töös det <3 !

ne maten är klar, tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0