LESS

jaha så va de lördag då... 2010..

sitter bara hemma medans N är ute och leker... tror jag hållerpå  att bli sjuk , snorar och är helt borta i ögonen, de är dimmigt hela tiden.. kanske håller på att bli blind ? vem vet...

jag som vela hitta på nå roligt idag men nee... antigen så har jag karlstyrda kompisar eller inga kompisar alls..

ne blir riktigt irriterad faktiskt ! karlar är inte de enda här i livet eller va säger du Nina ?!

NE SKA GÅ O GÖRA NÅTT MED MITT LIV ISTÄLLET FÖR ATT SITTA IN O RUTTNA OCH INTE VA SÅ RÄDD ATT BLI LÄMNAD AV MIN KILLE SÅ JAG MÅSTE VARA MED HONOM 24/7 !!




Kommentarer
Postat av: S.s

Karlstyrda? Kanske är trött el mår dåligt efter gårdagen. ;) O du man behöver kanske inte vara med någon o ha roligt varje dag, passa på o va själv o njut för fina vänner kommer att finnas där sen ändå pusspusspuss

2010-01-03 @ 11:49:48
Postat av: nina

eller hur !

2010-01-03 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0