KAOS

Fullständigt kaos inatt ! Men fyfan va roligt jag & hanna har det . och så himla mysigt!
natten gick ju fort tack vare allt drama med skrik, slag, bankande dörrar, SOS-alarm samtal m.m.
trodde aldrig natten skulle ta slut men det gjorde den , nice ! Hoppas att blir jag & hanna näste vecka igen, plzplzplz ! Jag har även satt upp mig som vikare på nattpattrullen så det är också nice ! Hanna med för den delen, tihi! tror vi alltid kmr jobba tillsammans , haha ..

nee men nu blir det film & en stödvila tills 3-4 ? sen blir det upp och fixa sen paaaaaaaaaaarty !
va himla längesen nu så ska bli himlans kul !

tjingeling !




Kommentarer
Postat av: S,S

Bankande, sos alarm skrik mm =S vad gör ni på nätterna

2010-01-15 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0