GULA HUSET

har börjat tänkt.

När jag & Katta va 13-15 år så va ju jämt i henns stuga i Hedesunda. Vi visste ju att det fanns ett Gult hus längre in på den vägen. och längre bort från det huset så låg det ett " spökhus  " . Vi hitta på ursäkter att gå till spökhuset bara för att vi vela gå förbi det Gula huset där vi visste att det va fullt av snygga och äldre killar. ( vi fixade ALLTID till oss med smink och fina kläder ) Men varje gång vi gick förbi där eller sprang snarare så blev vi lika ledsna varje gång för ingen vacker syn fick vi ! Vi sprang förbi där iförsej och tittade snabbt in för vi va samtidigt rädda . haha . man hade ju hört om de gänget att de va badboysen i Hedesunda. såå ja vi va rädd och respekterade dom väääldigt mycket . Men allt vi vela va att bara få se dom , oavsett om de va en sekund. Dom få gångerna när vi såg dom och dom såg oss va när dom åkte förbi katta stuga när vi såg som dåligaste ut och spelade kort på en jävla filt med saft och bulla i trädgården !! Inte för att jag tror dom brydde sig om oss haha men vi vela ju göra ett gott intryck ! men tror inte vi fick fram de vi vela att dom skulle se. kan ju inte annat än tänka mig att dom tyckte vi bara va små fjortisar . Och det förstår ja . hihi.

Ajja det jag vela komma fram till är att när jag va 13-15 år och sprang förbi det där Gula huset var eviga dag var att jag inte visste då att jag skulle ha mitt livs bästa & roligaste upplevelser där i det Gula huset några år senare. Och jag visste inte att jag skulle bli sambo , förlovad med den snygga killen som bodde där just då. Jag tycker det är så himla roligt och tänka tillbaka så. Tänk om jag visste det innan vi sprang där förjäves.



En hemligt småförälskelse som några år senare blev sann.
Niclas Hedin , jag älskar dig <3



Vaknade kl 03.00 idag. Fick då gå upp då ja va så himla pigg ! sen dess har jag varit vaken,. Kollar på vakna nu och har 2 vovvsingar här brevid mig ! I tisdags så hämtade jag Hanna och vi åkte runt o kolla på grejer sen blev det 3 filmer hemma hos mig. Sen satt vi i 2 TIMMAR med sånna här kluriga kuber i 3 olika slag som man ska få ihop. plus att vi hade en fusklapp på en av kuberna men ne det gick inte ! sen kollade på vi Paradise Hotel i 2-3 timmar och bara mös med godis och cola. öhh vid 7-8 gick vi ut med hundarna sen blev det mcdonald frukost , muums ! Vid 9 somna vi väl (efter 25 timmars vakenhet ) och kl 2 kom Gustav och käka mat och vi blev pigg igen. då åkte vi till Dollar och köpte gardiner , tvättmedel och en tavla som jag ska ge till Nina så hon ska måla nått till mig, hon är super duktig. Lika så min största syster Tess. sen fick jag åka och jobba kl 3, bläää !

Efter kl 2 när jag lämnat hundarna så ska jag ut till Hanna och vi ska till köpis och köpa en blandpåse, hårfärg, skor och en present . sen Vid 5 ska jag till friskis med Gabbi och köpa jympakort, wiiie !

nee nu måste jag ut med hundarna för lilla Ozzy sitter här och skäller och skäller.

oh måste bjuda på en riktigt sommardrink som jag måste pröva på. verkar SKIT god !


Kommentarer
Postat av: nina

den där drinken är SKIT GOD! den finns på interpool :)

2010-01-28 @ 15:41:20
Postat av: Anonym

Jaa jag kom på att du berätta om någon jordgubbs drink som va som slush typ :D

2010-01-28 @ 16:21:15
Postat av: Katta

hahahahahha:D

2010-01-28 @ 23:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0