GODNATT

Japps, varit i valbo med Jaanisbananis idag , sen åkte jag & älsk ut med skotern till häsun. Sen va de bara hem och sov en stund tills man skulle uppe och jobba 21.30 ! Jag & Hanna satt nere på BD alldeles själva, bara hon & jag liksom.. tihi ! vi hade de jättemysigt, vi fika , åt mat & pilla varan i håret . Inatt ska de vara hon & jag igen på BD , sååååå mysigt ! Har ju så himla roligt med den bruttan, gofisen dåååå !!!!

nee nu måste ja försöka soova lite, goodnight !



Såhär såg våran nyttiga middag ut som vi lagade till !
Hanna blev helt till sig då hon va jättehungrig och nästan skrek rätt ut när hon satt med tallriken i knät : mmmmm va gott ! måste bara hämta salladskrydda...  hon går då iväg och då passar jag på att flytta bordet lite närmare mitt håll och helt plötsligt så smäller de som fan !



hahahahha så jävla typiskt !!! hon som va så hungrig , stackarn!! och jag då, klantarslet.. men oj va vi skratta .. vi skratta så vi låg ihop vikta på golvet !!! :D


Kommentarer
Postat av: S.s

Nyttig tallrik... Ja om tagit tvärt om. MER grönsaker o MINDRE pasta o ketchup UTAN socker. Annars va den jätte nyttig ;P

2010-01-15 @ 01:43:00
Postat av: Anonym

haha vet men liiite nyttigt iaf :D

2010-01-15 @ 07:17:39
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3 <3

2010-01-16 @ 01:07:19
Postat av: a

hahaha kan se det framför mig, stackars Hanna xD Kan tänka mig hur förtvivlad hon blev :P

2010-01-17 @ 02:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0