BAKISDAG

Jahapp Då var man bakis idag då. USCH!
Mannen hade jävligt roligt igår med min Hanna & Dom Andra på 21 års festen som var för Jessica Westerman :D
Sen blev det Krogen & Max. Somnade på en gång efter vi skjussat hem Hanna och gick inte upp förns 17,00 idag! Eller vaknade 6 och va uppe en timme Där emellan. Vi har IAF Varit och handlat nu det blir egen gjord klyftpotatis, bea & kött, mums! DOCa Dola & Chips. Vid 9 kanske vi ska på bio, på Snabba Cash med Hanna & Åke, wiie!

Just ja, imorgon får vi nyckeln till Rådhuset Så Da blir det Att slipa och spackla hallen & köket .. Eftersom det kommer en tapetserare på tisdag och ska Göra vardagsrummet och sovrummet. Och imorgon ska vi även åka och kolla på nya tapeter Eftersom jag Int som far ha mina jag har i sovrummet för Hanna & Niclas, blaaaa på er, hihi!

Hittat Så fina lampor & krukor på City Gross som jag måste ha! vill bara Flytta nu så jag kan köpa nya grejer!

osså har vi även bestämt Att vi ska ha värsta lokalfesten för Niclas som fyller 25 nästa år! eller jag bestämt ..
med trubadur och allt, kmr bli så bra. villl Att han ska Fylla nu jag! tihi.

ne hej på re!


Kommentarer
Postat av: Rubenfelicia

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-12-21 @ 16:45:49
URL: http://rubenfelicia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0