VALBO

Det började med att jag syrran & N åkte till IKEA där jag köpte MASSOR av saker till huset . Men de behövdes kan jag säja fast glömde sopkrogen , typiskt ! Sen blev det köpis och där träffa vi på G. Köpte en tröja och 2 klännigar till mig sen köpte jag 4 tshirtar och en tjocktröja till älsk och även han köpte 2 tshirtar och en tjocktröja till sig själv fast de va jag som tvinga på honom dom . Så nu har han så JÄVLA snygga kläder ! Alla killar borde köpa de som vi köpte idag , hhihii JAG ÄR BÄST PÅ ATT HITTA KILLKLÄDER. Och nästa månad har älsk lovat mig att han ska köpa skinjacka. tvinga på han en idag att pröva och han va så HET i den. muumma ! Snart kmr syster & G hit och ska käka, det blir KÖTT, egna potatisklyftor, fetaost sallad och lärre ! Sen vid 9 blir det bio. Det står mellan Wolfman & shutter island.
ajja vi får se..

Måste pussa på min lilla räka nu , heeej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0