TORSDAG

lääängtar så mycket tills jag får sluta från jobbet för då blir det hem och packa dom sista lådorna sen sova tills Hanna ringer och väcker mig vid 11-12 . För då äntligen blir det flytt  !!!! vill bara bort från våran lägenhet nu ! kommer bli så jääävla skönt . Jo Hanna ska ju hjälpa oss att flytta, så jävla gulligt ! det är en riktigt vän det, min lilla puma ! sen på lördag om det är hyffast då så tänkte jag bjuda hem peter & gabbi över melodifestivalen och kanske blir nån öl . Söndag blir det träning på friskis iaf ! wiihoo !

ajja idag så har jag varit med syster & teo i valbo hela dagen =) sen åkte vi till radhuset och kollade, där höll älsk på med hallen fortfarande och nu när jag  åkte till jobbet så va de bara 3-4 våder kvar i hallen som han skulle åka och göra ikväll.. Jag ringde han vid 23.00 och då höll han på i vardagsrummet och va halv klar där , shit han är så jävla duktig och snabb min baaby . Han tänkte göra klart hela vardagsrummet ikväll och göra fondväggen i sovrummet imorgon bitti ! duktig han <3

nee måste sluta nu , heeej !

jag vet att den här natten kmr gå så himla sakta !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0