TAGGA


Hade syster som sov över här igår , vi kollade på film & åt den nya ballerina kladdkaka som man ska doppa i mjöölk, SÅ JÄÄVLA GOD ! vi gick och la oss 23.00.. Upp 05:30 för att skjussa syrran till ericsson sen till gamla lägenheten och hämta tvättmedel & strykjärnet. Fick åka hem för att skjussa beejb till jobbet sen blev det tvättstugan. Ska dit snart igen för att starta sista maskinen , skönt ! hade så jävla mycket tvätt så de va äckligt .. Har iaf haft  2 vovvar här hela veckan och igår fick jag hämta en till katt så här är det verkligen ett Zoo nästan. Men de är mysigt , hihi.

Just ja , igår kom mamma förbi med nya gardiner, nya kaffekoppar & tulpaner ! min mamma är bäst hon <3
så efter tvättstugan ska jag styrka och försöka sätta upp dom ! sen ska jag sova till halv 3 då jag ska åka till systemet och handla vin sen hem till Gabbi. kl 4a måste jag hämta älsk sen blir det fix tills kvällens bravader. Blir ju födelsedagsfest här för Nicke , kulkul ! Kommer ju mkt fooooooolk , wiiiiie !

ne måste gå till tvättsugan nu som ligger fler km bort känns de som ! så jävla jobbigt.
Heej påre !



Är så himla stolt över mig själv idag, haha ! Gått upp halv 6 och skjussat folk till deras jobb , tvättat , gått ut med hundarna , plockat undan , diskat , lagt undan tvätten , strykit & satt upp gardinerna ! Ne nu är det jag som går och sover en liiiiiiten stund innan jag sticker iväg till systembolaget & gabbi .

Godnatt allihopa :)


Kommentarer
Postat av: N

du är duktig och snäll du :)<3

2010-02-12 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0