SPOLA TILLBAKA TIDEN



Tryck på play, lyssna & njuut !
Kommer ALDRIG tröttna på den här låten, delvis för att det är min & älsklingens låt men mest för att jag har TUSEN underbara minnen med den ! När jag & Malin va i Hedesunda hos Nicke och festa sönder med alla sköna grabbar, FYFAN VA ROLIGT DET VA !!!!! Den här låten va på ganska mycket under den tiden. Kan svära på någons grav att det var den bästa tiden i mitt liv , utan tvekan ! Så mycket skratt , så mycket tokigheter, och hemlig kärlek över det också. Dom där hedesunda grabbarna är verkligen nått att bita i, riktigt roliga att umgås och festa med. Är så glad att jag fick chansen att lära känna dom till slut . Men gladast är jag väl att fått träffat Nicke tillslut efter all den ungdoms romans man haft under dessa år . ne men den här låten betyder så oerhört mycket för mig , och kan satsa mitt liv på att den betyder minst lika mycket för Malin & Jaana med.  Ingen kommer nog förstår hur mycket den betyder för oss men bara vi vet.

<3 April - Juni 2009 <3
Skulle jag kunna få önska en sak så skulle jag önska att man kunde spola tillbaka tiden till April - Juni.
För den här tiden va ju den bästa i hela mitt liv och jag skulle inte ändra på nått , förutom en sak. Tror dom flesta vet vad. 

Älskar ALLT med dom där månaderna att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0