SÖNDAG

Fredas blev det jag & Malin hemms hos Nina för att dricka . kl 22 tog vi en taxi till stan, jag & Nina skulle till interpool och Malin skulle dra till raggarna. Utanför träffade vi mamma & pappa och dom följde med oss in och bjöd på dricka , jättebra haha ! Va där till tolv sen gick vi till Slick och dansa och sjöng, träffade på grabbsen där och våran älsta syster Therese ! Det va verkligen skit roligt och de brukar det inte vara !! jag syster & älsk gick till frasses vid 2 och käka och där kom det in en dryg jävla full kille som inte fatta att han skulle gå ifrån oss så jag och han börja bråka , haha tur att älsk va med . Sen kom även mamma & pappa förbi och käka och där satt vi ett bra tag och prata sen blev de hemgång till mammsen & pappsen och där sov vi över. På lördagen blev de att krille fick skjussa hem oss, sen blev de bakismat och slakt i sängen till 7 på kvällen !!!!!!! Men då fick N så jävla ont i magen så han kunde inte röra sig och spydde 5-6 ggr men de va vanligt för honom tydligen för han spyr jämt när han får ont i magen påstog han ? haha jaja jag orka inte sitta där med honom så kl 22 åkte jag till Teo och lekte sen kl 24 åkte jag hem o han hade fortfarande lika ont så då fick man pyssla om han liiiiite sen blev de bättre . Somna väl vid 4 skulle jag tro. Nu ska jag & älsk iaf ut till Owes, köpis & IKEA ! handla handla handla ! Ikväll  blir det biooo , myspys <3 !


Min & Ninas favorit drink, värsta SOMMARDRINKEN, Tack pappa , hihi !







Förresten, Anna Bergendahl igår på melodifestivalen va ju GRYMT igår, hoppas hon vinner !
Älskar hennes röst !!!
nån som håller med, hihi ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0