SKOR



Snygga va ? Dom är iaf mina imorgooooon !
snyggare i verkligeheten t.o.m. !

Varit på köpis idag och köpt en tröja, eller älsk har köpte den till mig sen alkohol tills imorgon som syster köpte till mig , så snällt av er båda ! Sen åkte jag och älsk och stor handla ojoj va mkt gott vi har i kyl & frys nu och FULLT är det i båda två , underbart ! Massa kött köpte vi , muuuuums . Ska ju baka tårta med jordgubbskräm uppe på och världens godaste vaniljkakor med vaniljkräm i , täntke bjuda familjen på de. Snäll som jag är, hihi.

Imorgon får jah lööööön och den va minst lika bra som förr och det trodde jag ALDRIG trodde jag skulle få 8 tusen och inte en krona över det men fick sååå mkt mkt mera , im happy !!
Ska lägga undan och spara flera tuuuuuuusen.

Ne nu måste jag hämta en festis och mysa i soffan , hejsvejs !


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej dear!! Kanske jag får en födelsedags present i år då;) hehe .Har du alltså bytt nummer nu?snygg mob!!

2010-02-25 @ 23:09:27
Postat av: Anonym

Ja men absolut :) Hihi skicka sms idag men fick inge svar:(

2010-02-26 @ 06:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0