NY VECKA

Jahapp . Sitter hemma och är sjuk fortfarande så därför ingen träning idag, tråkig men jag orkar verkligen inte..
Orkar inte ens gå in i duschen och duscha av mig.. Känner mig så jävla svag i hela kroppen.. Hes & ont ihalsen fortfarande , men inte lika snorig längre så det går nog åt rätt håll trots alls :). Jättejobbigt när jag ska skälla på älsklingen för när jag höjer rösten kommer det inge ljud och låter bara som en anka. haha !

Älsk kommer hem vid 3 idag då vi måste till gavlegårdarna och lämna in kvittensen på nycklarna på den gamla lägenheten , skönt att blivit av med den och slippa städa den , jippiii ! Sen ska jag släppa ut Zeke , hoppas han hittar hem sen iaf <3 !! Vet inte om Hanna kommer sen och myser med mig . sköta om mig lite och pilla i håreeet ! Mysa med någon film i soffan, hihi.

Ja men igår så missa ju jag Nickes födelsedagskalas. Jag hade ju jobbat natt och skulle jobba natt igen så jag vela inte bli störd och vela sov ut så jag skulle orka jobba men när jag vaknade vid 3 (?) så kunde jag inte prata alls , snoren bara rann , ont i huve och nös hela tiden .. Då kände jag att de va bara att ringa och sjukanmäla mig eller höra av mig till Hanna och fråga om hon kunde ta min natt och de kunde hon, hon är värd guld hon <3. Så då kunde ja lika gärna gått upp tidigare och vara trevlig och umgås med Nickes släkt. Har ju inte ens träffat hans mormor än , och tillochmed hon va här. ajja de kommer ju flera tillfällen . Kanske ändå va lika bra och va instängd där och inte smitta dom andra. Han fick iaf en stavmixer , en vanligmixer , presentkort på Media Market och massa fina blommor. Pappa Leif kommer senare i veckan och hälsar på och ger Nicke present . Han är ju så himla söööt Leffe , hihi.

ne ska lägga mig under täckte nu och tycka synd om mig själv, HEJ !



EFTERLYSNING:
Är det någon som saknar en katt vid namn Sacha ?
Hör av dig till mig på nr: 0761964688
haha !


Kommentarer
Postat av: N

nej vi (läs jag) saknar ingen sasha :P



du får ringa gustav så får han komma och hämta henne, jag kan ju inte. varför lämna du inte henne tillsammans med hundarna i fredags?

2010-02-15 @ 18:47:53
Postat av: Anonym

hahahaha :D nee tänkte så hon slapp bli jagad hela dagarna av Bonzo :P

2010-02-15 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0