KI BOX


jag och gabbi gick på ki box ikväll !  det är tredje dagen i rad vi tränar,  tur att jag har Gabbi som min tränings kompis hon är så duktig och så rolig att träna med ! hon peppar verkligen en ! hihi men ikväll iaf så va det sJUKT JOBBIGT !!! har aldrig varit med om jobbigare träning men de va sjukt roligt också så de va ju bra , det blir iaf gå på de flera gånger . Jag kan ju också säga att jag och gabbi är spagetti efter träningen men vi klara hela 1 ½ timme ! och ingen paus alls. stolt ? hihi .

sitter och käkar äpple nu och väntar på Hanna , :)

Imorgon blir det ingen träning men på freda och söndag börjas de igen !

ne måste gå till älsk och mysa nu för honom har jag inte sett på hela dagen. buhu !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0