GABBI DAG


Lekt med Gabriella idag, wiiho ! Vi åkte till owes där jag köpte en SKIT SNYGG taklampa, har alltid velat haft en liknande och så hitta jag en nu för jättebilligt pris, men skulle haft en svart annars blir det så mkt vitt man ajja jag va bara tvungen att ha den =) . Sen köpte jag nya sängkläder på citygross som kommer passa så bra in i sovrummet till min nya vägg ! och så blev det självklart ett friskis & svettis jympa kort ! På sönda börjar träningen , lääängtar !!

nu sitter jag på golvet i hallen och kollar medans älsk limar och klistrar dit tapeterna, han är verkligen KUNG på att tapetsera !! tur jag har då , hihi.

nee du nu tänkte jag draaa, höörs hej !

 Puss på kin' älskling <3


Kommentarer
Postat av: S.s

Men nu när han har ångan upp kan han ju komma hit o sätta upp våra kökstapeter ;)

2010-02-04 @ 01:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0