FIX


Hanna kom och hämtade mig i stan imorse så åkte vi till IKEA för och kolla på matbord, köpte även matbords tabletter, super fina ! sen 3 ljus lyktor , tofflor till mig & baby sen va de nå mer som jag inte kommer ihåg ! Sen blev de frukost på OKQ8 . Efter det åkte vi till hästbo och hälsa på hennes mamma i hennes OTROLIGT fina & stora hus. I det huset vill jag bo i , lätt ! Sen blev de IKEA igen för Hanna skulle absolut ha en blomma . Vidare hem till Hanna sen fick jag låna Åkes bil hem ( hannas pojkvän ) . Eftersom jag skulle köpa matbordet och sex stolar plus nytt golv så jag behövde verkligen en combi . så SNÄLLT av åke dåå ! åkte och köpte ut fondväggarna först sen valbo  & krauta ! nu sitter vi i radhuset och mamma & pappa har kommit och kollat, hihi. 
Ne nu måste jag gå och limma på tapetklister, hejhopp!

Puss på min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0