CASH

Sov hemma hos mamma idag efter jobbet så älsk kom och hämta mig kl 5 sen åkte vi till Teo och spelade och lekte lite kurrgömma. Åkte hem efter en stund och åt mat sen kom Nina & Gustav ! Jag & Nina ska till köpis imorgon för jag ska få älsklingens kort då han får lön imorgon så ska de bli kläderköp, undra va fint jag kommer hitta , hihi ! han är bra snäll min älskling <3 Tur att ja har honom så man kan få kläder (haha) och fixat i radhuset . som tapetsering, eldragning, borrar och hänger upp ja du allt !  Han är så händig och de är ju så skönt , fixar ju allt utan problems ! Tänk att inte ha någon eller ha någon som inte kan fixa nå..
ne min Niclas is the shit <3 bäst helt enkelt och det vet ni också,  ! och PLUS att han kan fixa bilar också så när jag väl skaffar en egen så har jag ju en egen bilmekaniker ! han är verkligen allt i allo ! vet att ni är såå jääääävla avundsjuka !

På fredag blir det kalas. Jag syster & hanna ! Vi ska göra partydrinkar , eller glassdrinkar . Nina kunde göra en jättegod påstog hon , haha får väl se. Tänkte köpa en likör 43 också och bjuda på . muuumma ! sen blir det interpool och någon öl där sen vidare ! kmr bli niiiiiiice !Träffar väl på grabbarna under kvällen också !

ne mys och film time med älsk , heeeeeeeeeej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0