BOMHUSBO


Ah idag har det varit en sån jobbig daaag ! USCH ! Nästan så att jag och älsk skulle kunna döda varandra där ett tag . Men det gick bra ! Tur att jag har mina grabbar , N & Gustav . Nu är vi iaf på plats i södra bomhus i radhuset då . Det är verkligen skit fint här men dom nya fina tapeterna och möbleringen ! så himla mysigt ! ni ska bara se ;) hihi ne men jag tänkte ta kort sen och lägga ut så får ni se . åhh så himla glad just nu att vi flytta hit ! vet att vi kmr trvias så himla bra ! och Zeke är mer än lycklig. Han springer runt , runt hela tiden . Helt galen ! Mer yta att leka på , hihi ! han ska få va inne nån dag innan jag släpper ut honom på egna ben .

imorgon åker jag & hanna till sviken för att handla löshår sen ska jag väl hem och fixa med allt ´som ska upp på väggarna . det är så roligt, hihi !

på måndag fyller ju både syrran & älsk år så nästa helg blir det ju fest för baby :D det kmr bli hemskt roligt juuu här i radhuset , wiiiiiiiiiiiiie !

ne måste faktiskt hjälpa N nu och packa lite , hejsveejs !


Kommentarer
Postat av: N

fyfaaaaan va lång bort ni bor nu!

2010-02-06 @ 18:21:10
Postat av: Anonym

japp men ni kmr snart ni å ska du se ;)

2010-02-06 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0