9

Först och främst måste jag säga Grattis till mig och älsklingen som firar våran 9 månaders dag idag , Grattis !! Imorse kom älsk med stora röda rosor till mig och frukost på sängen, gooos !
synd att han lära åka till jobbet bara , buhu..

sen vill jag bara säga att jag somnade kl 7 imorse och är uppe nu, lyckat. oh just ja , jag somna utan tvn på för första gången. va svårt men gick tillslut. Zeke hade ju ner den i golvet tydligen så nu funkar den inte. bajs... ska åka hem till mamma och hämta en ny , hihi. Tur att mina föräldrar har så många på lager, haha.

nee hanna kommer nu, Tjing!

åh just ja, såg nyaste Beck igår , i stormets öga eller va de heter, SKIT bra .
Gillar't  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0