VIKTIGT VIKTIGT!

Önskelista :

  • Duntäcke ( eller bara det inte är bomull )
  • Hundsäng
  • Elvisp
  • Pengar till valpkurs
  • Radio

Är bara det jag önskar mig! Mest hundsäng och pengar till en valpkurs. Valpkursen är ganska dyr, den går på 1600 kr så skulle man få lite extra pengar till kursen så skulle det vara super! Bara någon liten slant som bidrar iaf.
Och finns halvapriset på hundsängar på Jennys Hund & Katt såg jag när jag va dit idag.
Förresten så gjorde vi en namnbricka till honom idag, så fin den blev! :) och väldig billig. Man får välja färg,form och typsnitt själv och vad det ska stå såklart, super bra!


 



Visst är min bäbis fin ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0