VARNING

FAN , jag ÄLSKADE min förra hårfärg. Ljusbrunt med många ljusa slingor, va så fint !!! Och så skulle jag förstöra!! Men allt jag vela va att ha lite mer slingor i luggen och det slutade i total katastrof. Det blev fläckligt som fan och gult som det aldrig blivit annars. Fick total panik så slängde i en blonderingsfärg i hela håret dagen efter och det blev ju ÄNNU fulare vilket jag själv skulle förstå men jag var i sån panik så jag bara gjorde. Blev iaf att åka och köpa röd hårfärg, slänga i det fort som fan och sen i med brunt så nu sitter jag här med mörkt brunt hår IGEN som jag verkligen inte vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill vara ljusbrun. Men eftersom mitt hår är mer förtört än nånsin nu så ska jag aldrig färga håret på ett år nu,. Skiter i utväxen , vill ha bättre hår. Har köpt massor av schampo, balsam för torrt och skadat hår. Inpackning och återförbyggande samt silikon droppar så här ska det kureras. FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill ha mitt hår tillbaka.. Men vad ska man göra. Man lär sig av sina misstag iaf, ska aldrig rör det!

Men nu till det positiva. Jag har haft en liten julafton idag igen. Åkte till svärmor och hon bjöd på porterstek och toscana präon i ugnen till efterrätt, SKIT GOTT ! Sen blev det julklappsutdelning och jag fick ett paket som passade mig perfekt! Oh i love it ! Jag fick 3 st Body Butter som luktar så JÄVLA gott, loooooooove it!
Älsklingen fick jätte bra saker som kläder, skit varma vantar, present kort på valbo 600 kr så imorgon ska jag shoppa :D wiiie! Han fick massor mer men orka. Mitt va ju viktigast hihi.

Så en liiiiiiten bra dag har jag ju haft det iaf.

 Eller förresten på allt detta så RAMLADE jag i BADKARET.... FYFAN vad ont det gjorde och hela badkaret flög en liten bit ut från väggen och jag bara flöööööööööööög. Har aldrig ramlat och slagit mig så mycket som just då. ajajaj. Har så fruktansvärt ont i knät, bula och grejer. Det blev en sån duns så Nina trodde jag dög för hon sprang och dunka på dörren och fråga vad jag gjorde och då börja jag stor böla. Fuck så ont , går inte och beskriva! Livsfarligt fan. Ska genast införskaffa mig en halkmatta!! Så denna dag är definitivt inte min dag, buhuu!

Och så slapp jag jobba nyårsdag kl 7 men istället så ska jag jobba nyår halv 10 till 7. Men bättre med natt. Inge trött, får gå hem och sova när alla andra kommer på morgonen och ska jobba, för dubbelt så mkt pengar och roligare personal :) Fanns ingen som vela jobba nyårs natten så fick bli att jag fick byta för jag ställer alltid upp så snäll som jag är när PFV eller chefen ringer och frågar om jag kan vara kvar längre eller byta. Vi ska iaf käka grillbricka så det blir jätte mysigt ! Fast egenligen skulle jag och älsklingen vara i stugan och åka skoter där omkring. Sen skulle vi grilla på kvällen och dricka gott vin tillsammans med våran bäbis Boss. Tända i brasan och abra mysa med varandra :) Men det får vi göra en annan helg. hihi.

Imorgon blir det myspys iaf. Vi ska tända alla ljus då vi har typ 50 st. Sen kolla på en mysig film, käka gott och bara ha det bra. Alltså vi får fira våran nyårsdag imorgon, bli perfekt det! Har ju köpt mangodoftande ljus på plantagen. 120 kr för 6 små stearinljus! Men gaash så gott som luktar, värt ! Och finns så många andra sorter som också luktar skit gott. Nästa gång ska jag köpa med fruktsallads lukt men den lukten fanns bara på ett stor stearinljus och det kosta väl närmare 200 kr.

Ne men ni nu blev det ett långt inlägg. Vi ska lägga oss nu och kolla rädda Willy 2 som jag missade för någondag sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0