VÄRLDENS GOASTE MAMMA ÄR MIN MAMMA

Kom hem för ett tag sen då jag har varit hos mamma hela dagen typ. Jag och Nina fick henne att göra hennes extremt goda smörgåstårta som bara hon kan göra , MUMS ! Sen är hon kanske världens sämsta på att ljuga och kanske en aning klumpig. Det stog liksom 2 saker i hallen och just dom 2 sakerna önskade jag mig i present och när jag säger att jag vet vad jag kommer få i present och att hon är så knäpp som ställer dom helt oinslagna i hallen försöker hon få mig och tro att det är hennes och pappas saker men tror inte pappa använder prickiga strumpor tex ;) hahaha men hon är så söt ! <3 och så hade hon köpt det jag önskade mig mest, jag skulle kunna ha 10 st sånna. I just LOVE them !!!!!!!! jag vet jag är konstig..... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0