VÄLDIGT ENSAM JUST NU

Asså jag är ällvarligt världens goaste flickvän på denna jord men man får inget fört.
Jag hade åkt och köpte en flaska rött till N då han älskar det, och jag hatar rött vin. Men eftersom jag älskar han så mycket så blev det ju självklart det. Sen köpte jag även N's favorit öl som bara finns denna årstid. Mariestads julöl och detta meddelade jag honom för att han skulle bli glad. Åkte även och köpte fläskfile som vi skulle kunna göra ikväll med massa gott till.

Iaf, när han kommer hem till min mamma för att lämna ett kuver och frimärke så trodde jag att jag skulle få följa med ut till hedesunda för jag visste att han skulle dit och fixa med skotern en stund. Men då visade det sig att han skulle bli kvar till 10-11 ikväll vilket han aldrig sa till mig, men jaja. Så det vara bara att fråga pappa efter en bil som jag kunde ta för N hade inte ens tid att skjussa hem mig så ja jag tog bilen hem tillsammans med vinet,ölen,maten och 2 vovvsningar. Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.
TUR säger jag bara som har 2 underbara hundar som vill vara med mig iaf så jag slipper vara ensam.

Ajja så ni får jättegärna höra av er till mig så har jag någon att prata med kanske iaf.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Gör det! Hehe ja jag blev jätte glad bara tio år för sent sa jag till mamma när jag fick en hundvalp på julafton. Men han blev inte lika glad han vill inte komma hem.

2010-12-10 @ 18:59:52
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0