SKIT NICLAS !!!!!!

Imorgon ska vi ha julmys hemma här :)
vi ska äta tomtegröt,julskinks macka och dricka julmust :D hur mysigt blir inte det då med massa tända ljus och en julfilm ? åh längtar redan, haha !
 

Jag och N börja precis bråka om tvdosan så vi låg och slogs i sängen för han vill kolla på nå jävla will smith's skit film och jag vill se beck men såklart är ju han starkare än mig och får tag i den där jävla tvdosan och efter fighten så ställde han sig på golvet och gick rakt i kiss , HAHAHA RÄTT ÅT DIG!!! han straffades för att han tog tvdosan och väljer en skit film !!!! han hatar ju allt som har med kiss och bajs att göra så där fick du din bög ;)!

förresten så kan Bozz sitt,ligg och vacker tass. Han är så fruktansvärt duktig min kille <3


Kommentarer
Postat av: Tiniushelena

Nice site, regards from the netherlands!

2011-09-14 @ 11:16:52
URL: http://tiniushelena.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0