SHIT!

Jobbar idag , va över en och en halv månad sen jag gick upp halv 7 för att jobba ! Usch! Jag är inte morgonpigg för ett öre! Även fast igår när älsk gick upp och åkte till jobbet gick ju även jag upp och då var jag pigg men inte idag fast jag gick och la mig tio i nio! Asså så fort jag la huvudet på kudden så slockna jag , händer aldrig och det va så fruktansvärt skönt! Aja jobbar på sjukhusets område och kollar på tv och ska snart fortsätta på min jätte bra bok :) idag vet jag inte vad som händer.. Slutar 3! Så skönt och jobba dag egentligen för då slutar man när dom andra börjar och ska jobba kväll och så har man hela dagen på sig att göra nått :) men föredrar nog ändå att få sova ut ;-) imorgon är jag ledig och då blir det julklapps handling :) sen jobbar jag på onsdag och så julafton :) ne men vi hörs :) puss och kram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag? :D

2010-12-21 @ 15:12:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0