SAKNAR REDAN

Han tog min bäbis och åkte till hedesunda för att skruva med skoter så jag förstår inte vrf min bäbis skulle följa med. Han kommer glömma bort honom och han kommer springa bort! känns det typ :P
När han är inne i skoterskruv glömmer han allt annat och nu har han en VALP med sig som han ska hålla kolla på och ta hand om, ja får sitta här hemma och vara rädd och vänta in samtalet om att han sprungit bort. haha Ne då Niclas kommer såklart hålla kolla på honom, tror ja ;) . Men Känns jätte tomt nu när Bozz inte är här ju! Vill ligga och mysa med honom, lukta på honom för han luktar så JÄVLA GOTT ! Vill ligga och ta på hans stor tassar som är sjukt mjuka! åh vill att han ska komma hem nu mitt hjärta. Fast iförsej jag har ju han hela dagarna så N måste väl få liiiiiite egen tid med honom men är jobbigt. Nu ska jag laga lite mat, är sjukt hungrig men vet inte vad jag ska laga... ajja, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

De var jättegoda och enkla att göra. Vilken söt voff du har. Min drömhund. Finsklapphund chokladbrun. Önskade mig en av tomten för två år sen men fick en shih tzu hehe.

2010-12-09 @ 22:35:07
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0