NU ÄR JAG TILLBAKS

usch va dålig jag varit på att blogga nu. Men varit lite jobb nu, så himla skönt ! Har fått jätte mkt iaf. från 1-9 januari - ME LIKE ! Ska jobba hela jävla januari så jag får jättemkt pengar !!!!
Igår då iaf så började jag kl 7 på en avdelning som heter AC sen fick jag gå över på BD och klockan elva fick jag gå till KM , så äre när det inte finns folk och ALLA vill ha just mig ;) mohahahaha.
Skulle sluta 13.30 men blev kvar ända till 16.00. Sen åkte jag och handla julklappar och nu är man fattig igen !! så jävla tråkigt. Men varit extra mkt räkningar för mig denna månad just och hela Bozz försäkring som fick på 600 kr och julklappar, sen hyran på det. mums liksom ! ne så får leva fattigt denna månad.

och jag blir så galen på mig själv !!! När jag ska upp och jobba kl 7, då går jag och lägger mig 9 för att vara pigg när klockan ringer men ICKE jag är så trött så det är sjukt !!! När jag inte ska upp och jobba klockan 7 utan kl 3 och tänker att nu ska jag sova ut , ja då ni då vaknar jag när Niclas klocka ringer och är skit pigg !!!!!HATAR DET !!!!!!!!!!!!!!
ska iaf hoppa in i duschen nu, en varm och lång dusch - me like alot. Sen ska jag värma risgrynsgröt , yummi !!!!!! Kanske förhoppningsvis somna om en lite stund.

Förresten så har jag fixat min laddare till mobilen, Bozz bet ju AV sladden och sen satt ja ihop den nyss, im the best !!!! kanske borde bli elektriker, eller va tkr ni ;) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0