NERE PÅ BOTTEN

Jag sitter här och tröst äter för mitt tragiska liv. På grund av mitt fula hår. ALDRIG i mitt liv har jag känt att jag varit så ful i håret som jag är nu, det är hemskt. Jag är skit deppig usch. Ska köpa världens dyraste schamp och allt sånt så mitt hår blir bra igen .. Eller så rakar jag av skiten. Har en väldig lust ska jag säga er!

Men Danonino får mitt liv att bli lättare. Så proppar i mig det nu och livet börjar stiga lite till livsglädje.



Fyfan va gott detta är! Jag har massor i kylen. Ni måste pröva om ni inte gjort det, mumms !! Kan lätt leva på detta. Synd att dom bara är så småa.

Ne ska ut och åka skoter nu tjiiiiiing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0