MIN FÖDELSEDAG !

Grattis till mig då jag fyller hela 21 år idag. Kan ni tänka er, 21 år ! Jag börjar bli en gammal kärring, shit va tiden går fort! PAUSE TACK!

Vill även ha ett Grattis till mig och Niclas som firar våran 1års förlovningsdag. Älskar dig min underbara <3





Den här videon visade min kusin min, FYFAN VA ÄCKLIGT ! Förstå och se det där IRL, usch.



Ajja, kan ju inte sova. Som vanligt. Igår natt satt jag uppe tills klockan blev 6 på morgonen, då somnade jag och sen vaknade jag klockan tolv. Och nu kan jag inte somna heller och ändå har jag knappt sovit nått.. wrong wrong wrong!
Så fruktansvärt drygt är det. Ska iaf baka nu tills familjen kommer imorgon :) Så jag har fått att göra iaf.
Men vi hörs imorgon, puss godnatt hej!

Kommentarer
Postat av: J

Grattis x2 :D

2010-12-15 @ 00:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0