KOM IGEN NU, JAG VILL SÅ GÄRNA!



ÅH JAG VILL GÅ PÅ IDOL TURNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tänk att få se Andreas Weise IN REAL LIFE ! åh my baby boy <3
asså min dröm skulle gå i uppfyllelse! Han är så söt, rolig och sjunger som en gud!
Och tänk att få höra Jay Smith LIVE då, shiit va mäktigt !!!! I want so badly !
Så om det är någon som vill följa med så hör av er, plz.
350 kr för ståplats, det är fan billigt så kom igeen, för min skull om inte annat! Ja visst ja, jag fyller ju faktiskt år på onsdag dessutom ;) Skit bra present om inte annat. höhö!


Till nått helt annat, jag vill mörda Niclas just nu! Eller har velat det sen 12 inatt. han snarkar och snarka, ja ni vet ju har ju berättat förr. Men den här gången slutar han inte! oavsett hur mycket jag petar eller slår honom, jag blir galen!!!!!!!!!!!!!! men tror jag blir extra irriterad för att jag är så jävla täppt i båda närborrarna så det är sjukt! Kan ju inte andas vafan!!!!! Och inte har jag någon jävla nässpray heller, skulle iförsej inte använda nässprayen om jag hade en för hatar nässpray och det är äckligt dessutom! Och det kliar och grejar så blää! Men samtidigt så rinner det snor för tusen människor typ, sjuk mkt! förstår inte vart allt kommer ifrån, jag blir gaaaaalen  :'(

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0