JAG HAR DET BRA JAG

Det är nå fel på min mage. Fyfan vad ont jag har i den och haft de i 4 dagar nu , så jävla jobbigt....

Ska städa nu innan killarna kommer tillbaka. Dom har iaf varit skit gulliga emot mig idag. Klockan ett åkte matte och niclas till ica och handla tacos så jag fick det serverat. Och nyss så drog dom för dom ska till ica maxi och handla kött som jag tjatat om i en timme typ. Så jag ska få massa mumsigt kött, hemgjord bea, hemgjord vitlöksås som ÄR SKIT GOD och curly fries (?) . Förstå va gottt !!!!!!!! muummmss !!! fast det som är synd att jag bara kan äta så lite så lite sen vänta i nån timme sen blir jag skit hungrig igen men kan bara äta lite..

heeeeeeejs :)


Kommentarer
Postat av: J

BARN ? :P

2010-12-27 @ 19:49:33
Postat av: Anonym

hahahaa NEEEEEEEEEEJE :P

2010-12-27 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0